maandag 23 januari 2012

"Wolletjes"

O wauw, ik heb zojuist een megabestelling gedaan samen met mijn vriendin bij Woolly. Woolly heeft nog tot donderdag een actie op Simply soft Eco garen. En net nu ik het haken heb ontdekt. Om te zien hoe alles bij elkaar zal staan heb ik de kleurtjes even in een Word documentje gezet. Is't niet watertanden? Kan niet wachten tot het binnen is!
Maarreh, als je graag haakt, deze enorme grote bollen (bijna 150 gram) zijn echt niet duur.
Daar ge ik jaren plezier van hebben denk ik :-)


Ik heb al een paar goede ideeën!

Bedankt!
Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn flyer. Ik ben er zelf ook erg blij mee. En ik vind het fantastisch dat velen de moeite hebben genomen om me te vertellen wat je ervan vindt.
Ik wil graag iets leuks sturen naar 't Hippe huisje. Want random.org hielp me iemand te kiezen.

2 opmerkingen:

  1. wow echt mooie kleurtjes en het ziet er een mooie kwaliteit uit ;) ben heel benieuwd naar je creaties veel fun er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga daar ook maar eens kijken, bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!