dinsdag 4 oktober 2011

Kringloopvondsten

Ah, heerlijk. Nadat ik mijn middelste doerak naar zijn speelclubje had gebracht fietsten kleine meid en ik samen naar de kringloopwinkel. In die kringloopwinkel is een grooooote speelhoek, waardoor mama even zalig overal kan blijven staan,
langs het servies kan lopen,
bij de boeken kan overpeinzen of ik iets nodig heb,
nog eens langs het servies kan lopen,
hoopvol naar de knoopjes kan gaan (we hebben niet zo'n geweldige kringloop waar dan zulke leuke knoopjes liggen helaas),
even langs kleine meid ga om te zien dat ze zich prima vermaakt,
om vervolgens TWEE schatten te ontdekken tussen het speelgoed,
waarna ik nog weer langs het servies..... ze zullen wel gedacht hebben.
Maar ik ben goed geslaagd. Een oude atlas, een oud plantenboekje (beide zullen hier op het blog nog wel eens voorbij komen).
Een spel voor 1 euro (Eufraat en Tigris, een bordspel, maar ssssssst, deze komt straks met sinterklaas de man in huis verblijden, het zag er nog uit als nieuw, dat is voor hem een vereiste).
Een garage waar nog wat onderdelen ontbreken, dus die staat eerst in de kast met een doek erover.
En dit schattige kopje, waar ik de roze versie al van in huis had. Royal Albert yellow ribbon.

1 opmerking:

  1. Wat een geluk zeg!
    Afgelopen zaterdag heb ik er niets kunnen vinden:-( Was ook niet echt naar iets op zoek, maar je hoopt altijd tegen iets gaafs aan te lopen he?!!
    Veel plezier met je aanwinsten!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!