vrijdag 28 oktober 2011

50 gadgets

Mij werd gevraagd of ik gadgets wilde maken voor in een goodiebag. Wat leuk!! Nog nooit gedaan, dus ik zei 'ja'.
Toen moest ik iets verzinnen, niet zo maar iets, het moet wel echt Lila & Lime zijn natuurlijk. Dus bedacht ik een piepkleine workshop. Echt een mini dingetje. Superleuk om even te maken, en hopelijk ook om te prikkelen. Misschien maakt het een beetje creativiteit los in de persoon die het maakt. Tenslotte wil ik dat altijd graag bereiken, dat iemand toch even een creatief dingetje doet. Veel volwassenen hebben dit afgeleerd. Als kind is het natuurlijk, knutselen is een verlengstuk van jezelf als je kind bent. Vele volwassenen knutselen ook nog. Soms denk ik wel eens, bijna iedereen (zie blogland eens). Maar daar heb ik me in vergist.
De meeste mensen tijdens de workshops zeggen dat ze helemaal niet creatief zijn, dat ze nooit iets knutselen

Met deze piepkleine workshop kun je een scrabble tile pendant maken. Heel snel, heel simpel. Ik hoop beslist nog iets van iemand terug te horen die deze hanger heeft gemaakt. Komende weken zit ik duimen te draaien ;-)

Tot slot maak ik nog even reclame, want hier komt het terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!