dinsdag 7 juni 2011

Aardbeien

Ik moet jullie vooral niet vergeten te vertellen van mijn nieuwste aanwinst, een TOPPER in mijn keuken. Echt waar, je begint al te watertanden als je het boek alleen al leest. Zulke mooie plaatjes en geweldige verhalen bij de recepten. A piece of cake van Leila Lindholm.

Er staan in het boek zulke geweldige sfeerfoto's, ik kom meteen in (zomerse) stemming en wil alles uit mijn tuin gebruiken in mijn baksels.
Is dit geen plaatje?
En, dat was heerlijk. Mijn nieuwe Kitchen Aid wordt nu regelmatig uitgeprobeerd. Ik maakte deze heerlijke muffins, en cake van het beslag wat over was met verse aardbeien erin (lekkerrrr...).

5 opmerkingen:

  1. Haha,..ja dat is een echt goede...en vooral heel mooie plaatjes bakboek ;O)
    Ik kan je ook "Baking made easy" van L. Pascale aanraden...minder plaatjes maar lekker lekker bakselrecepten!!
    Bak ze!
    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk zulke boeken he? kan ik uren in bladeren!! ziet er heerlijk uit die muffins en cake

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmm, wat lekker! Wat zal ik vanmiddag krijgen?, hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een goede tip. En wat ziet het er allemaal lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het boek zelf ook. Het is echt een aanrader. Alles wat ik daaruit maak lukt en smaakt verrukkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!