dinsdag 31 mei 2011

Winnaar(s)

Gisteren had ik al een winnaar moeten kiezen van mijn Give away. Ik heb er echt uren over lopen piekeren hoe ik dat nu aan ga pakken. Normaalgesproken doe ik dit met Random.org. Maar dit keer had ik een give away waar je iets voor moest doen. Namelijk mijn website bekijken.

Bedankt voor alle lieve, leuke en aardige complimenten. Wat heerlijk dat jullie de website mooi vinden! Bedankt ook voor de suggesties. Sommige heb ik al uitgevoerd, over andere denk ik nog na. Maar ik heb nu wel een winnaar. En niet 1, maar 2. Omdat ik geen keuze kon maken.


Ingrid, ik heb je tip uitgevoerd. En bedankt voor je complimenten over de workshop!

 KT, ontzettend bedankt voor je uitgebreide feedback over mijn website.

Nu heb ik nog een volgende probleem, ik weet nog steeds niet wat jullie gewonnen hebben. Daar ga ik nu hard over nadenken! Mail je gegevens even (hannie at lilalime. nl), dan stuur ik binnen een week iets leuks naar je op!

2 opmerkingen:

  1. Woehoe! Ik ben echt blij (en nu nog meer benieuwd :-) ).

    Groetjes,

    Katie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de 2 winnaars, ben ook wel benieuwd wat het zal worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!