donderdag 5 augustus 2010

De uitdaging

Een vriendin en mededraagster vroeg mij haar 5.3m. lange draagdoek te verknippen en er 2 ringslings van te maken. Ik mocht er dan zelf eentje houden. Phoe, durf ik dat? Een draagdoek verknippen.... eng hoor. Maar ik heb het gedaan en zie hier het resultaat. De foto's zijn op verschillende momenten gemaakt en niet helemaal geweldig. Maar de bedoeling is goed te zien:
Hier ligt 'ie als een soort loper door mijn serre heen. De mooie blauwe BB slen Blue Curacao. Prachtig is hij.
Ieks!!
Er is nu geen weg meer terug. En van het middelste deel kan ik straks mooi 2 poppenslings maken voor de dochters!
De ringen, het garen...
En klaar zijn ze.
Het draagt helemaal fantastisch! Echt heeeeerlijk. Een geweven doek is niet te vergelijken met een lap katoen.

4 opmerkingen:

  1. Echt supermooi. Ik vind die paarse ringen er ook heel erg mooi bij passen. Wat een lef zeg om zo'n mooie doek te verknippen. :P Knap gedaan.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik nooit durven! Maar wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden! 'T is maar goed dat je toch hebt durven knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! ik weet niet of ik dat zou durven hoor. Stoer! En fijn dat het zo goed gelukt is. Ik ben bezig met een ONbag. Plaats ik van de week ook nog even een paar fotos van. Maak eerst een proef van gordijnstof ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!