donderdag 8 juli 2010

Een ringsling voor mijn zusje

Deze ringsling is speciaal. Mijn zusje is afgelopen zondag moeder geworden van een zoon. Een lief kereltje met mooie zwarte haartjes. Hij maakte mij voor het eerst echt tante. Ja, tante was ik al, van de neefjes en nichtjes van mijn man. Maar dit jongetje is echt familie van mij.
Ik maakte een bijpassend ritstasje met stipjesbinnenkant. Hierin past de opgevouwen sling samen met de beschrijving van hoe je 'm gebruikt.
En heb je nu ook interesse in hoe je een ringsling gebruikt? Wil je informatie over hoe je er eentje kunt maken (want het is echt heel erg simpel, een goede lap katoen van 2.20 meter doet het 'em).
Hier een filmpje van Draagdoekmama. En je mag me altijd mailen om je vragen te stellen.




Schattig gietertje he, op de eerste foto. Zaterdag gaan wij met onze kinderen het kleintje bewonderen. En we nemen natuurlijk nog meer cadeautjes mee!

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie ringsling, zal ze zeker deugd van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt voor de tip. Ik wordt binnenkort ook voor het eerst tante en dit is echt een superidee! En hij ziet er ook echt heel mooi uit zoals jij hem hebt gemaakt.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!