maandag 17 mei 2010

Cozy car caddy, mijn versie

Hij is af en hij is gelukt!! De cozy car caddy van homemade by jill. Heb ik er niet al 100x over verteld? Hij is zooooo leuk en in mijn hoofd heb ik nog wel een stuk of wat variaties liggen. Ik heb nog zo veel leuke stofjes ervoor. Ik droomde er 's nachts zelfs van. Er moeten er zeker nog twee komen voor de grote (zomer)vakantie, voor mijn jongens. Als vakantiecadeautje. Daarvoor ben ik op zoek naar autootjesstof. Maar ik kan de goede niet vinden. Dus heeft er iemand een tip voor me?
En op het Dragen en Voeden forum had iemand een Thomas de trein variant gemaakt. Met Thomas, Percy en James enzo. Echt zo geweldig!!!!
Dit is een cadeautje voor een jongetje die 1 jaar wordt, overmorgen. Hij zal het vast leuk vinden (zijn ouders hebben bijna net zo'n auto als de zwarte die op de foto staat).

Het blauwe stofje komt van Ikea, ik naaide er al eerder een leuke potlodenrol van. Ik heb nog een hele lap liggen dus er komt zeker nog iets leuks van dit stofje. Hij combineert goed met de oranje rib. De weg is een donkerblauwe linnen servet waarvan we er hier een hele stapel (ongebruikt) hebben liggen). Door de streepjes zie je de bedoeling wel. Op de buitenkant naaide ik een autootje van vilt met gestikte raampjes en knoopjes als wieltjes.

3 opmerkingen:

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!