donderdag 8 april 2010

Uit de oude doos

Jaren geleden (toen ik nog geen blog had) maakte ik dit leuke memobord. Ik was zwanger van onze tweede en vond het heerlijk om lekker te knutselen.
De knuffels kreeg ik van de verloskundige en onze zoon knuffelt hier nu nog dagelijks mee.
Als 't een dochter was geworden was het paarse stofje ook geweldig geweest (we wisten pas dat 'ie een hij was toen hij uit de buik was). Als ondergrond gebruikte ik een simpele paarse katoen, met daar overheen een mooie glimmende witte voile met vlindertjes. En ruitjesband doet het altijd goed natuurlijk.

1 opmerking:

  1. Oh amai je hebt zelf een memobord gemaakt, moeilijk niet ?
    Ik heb er ook een maar bestelt via het internet (ik weet het, het is niet zo origineel als de jouwe ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!