donderdag 10 december 2009

Een beetje de bibbers

Zo, het meeste is voorbereid voor de kerstmarkt. Als je zulke dingen niet regelmatig doet vergt de voorbereiding echt veel tijd. Je moet nadenken over aankleding, wat je neerzet en hoe je wilt overkomen. Ik heb een aantal jaren geleden eens op de hobbymarkt in Assen gestaan om eigen beschilderd servies te verkopen. Ik had voor mijn gevoel best veel servies beschilderd, maar toen ik eenmaal alles neer ging zetten had ik dus veel te weinig.
Ik moet zeggen dat ik workshops geven leuker vind. Het was dan ook geen succes die markt, dus zoiets doe ik nooit weer. Vandaar dit keer miniworkshops, dan kan ik "verkopen" wat ik echt leuk vind. Ik vind het best wel spannend. Als er maar mensen zijn die het leuk vinden om een miniworkshop te doen op die kerstmarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!