zaterdag 21 november 2009

Op lokatie, deze workshop. Een grote groep collega's. Iedereen was snel begonnen, inclusief de twee mannen. Ik hoefde maar weinig uit te leggen en ze waren enthousiast. Zo leuk als je je creatieve gedachten over kunt brengen. Een kloddertje roze hierrrrr........ en ze bleven maar schilderen. Steeds maar weer werd er nog even iets bij gezet op de mokjes, kommetjes en schoteltjes. Zo'n groep is zó leuk.

Toen ik op de fiets terug naar huis zat had ik hoofdpijn van de inspanning, rode wangen van alle enthousiasme en een lading nieuwe ideeën. Roze bloemetjes, rode bloemetjes, groene eekhoorntjes, gele stipjes, oranje franse lelies en zilveren katten.
Hoe zou het thuis zijn? Zouden de jongens me gemist hebben? Was 't meisje al lang wakker en wilde ze knuffelen? Zou ze meteen willen drinken?
Niks van dat alles. Alle drie vonden ze het heel gewoon dat ik weg was geweest en ook heel gewoon dat ik weer thuiskwam. We hadden het allemaal leuk gehad, oma ook.

1 opmerking:

  1. hallo Hannie,

    zo'n leuke blog!!!!! inspiratie krijg je hier zeker. 'k zal je zeker volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!