donderdag 5 november 2009

De workshop

Een leuke avond met een leuke groep. Allemaal creatievelingen. Soms duurt het even voor iedereen zit te schilderen, de een twijfelt wat, de ander probeert wat. Maar hier waren de meesten al begonnen voor ik mijn laatste woorden aan de uitleg had gewijd. Gezellige dames en de chocolade en koekjes vielen in de smaak. Na afloop kreeg ik een heerlijke kruidkoek als bedankje, nog nooit eerder meegemaakt.Zo, de kop is er af, nu maar hopen dat er vele volgen.

Mijn dochter, dat was een ander verhaal die avond. Ik had haar, voor ik wegging, nog aan de borst gehad. Zo, zij kon lekker slapen. Maar ze besloot anders. Mijn man had haar binnen twee uur al weer op schoot te koekeloeren. Zo gezellig. En toen moest er natuurlijk gedronken worden. Spannend, voor het eerst uit de fles als je aan half jaar oud bent. Voor mijn man zou het vreselijk lastig zijn wanneer dat niet lukte, maar stiekem voor mij natuurlijk een beetje een compliment. Maar nee hoor, mijn kinderen verloochenen mij allemaal. Madam klokte zo even de fles leeg. Ach, het is wel een geruststelling, moeders kan ook weer weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!