dinsdag 27 oktober 2009

Een mooie tas voor mijn dochter

En eindelijk, eindelijk mag ik schattige, tuttige en freubelige dingetjes naaien. Sinds ik een dochter heb ik alles geoorloofd. Alles wat ik niet voor mijzelf mag maken omdat ik er (lees: tassen) al zo veel van heb, kan ik nu wel voor haar maken. Ik had natuurlijk al twee jongens, maar die kun je moeilijk opzadelen met roze, schattige, geruite tassen met pomponnetjes. Of tasjes van stipjesstof met bloemetjes erbij. En nu? Nu mag het!! Zie hier het resultaat. Een tas waar ze wat kleine dingen in mee kan nemen als we even weggaan. Een luier, de knuffel, een doekje enzovoort.

De tas is de Dotted dream tas van Ottobre. Ik heb hiervoor katoen gebruikt van de markt. Bij mij allemaal lapjes die ik nog in de lappenmand had liggen. In de beschrijving staat hem te verstevigen met vlieseline. Ik heb hiervoor fiberfill gebruikt, voor een opgevuld effect. De handvatten heb ik wel verstevigd met vlieseline.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje die is mooi geworden. Heerlijk he meisjes kan je van alles voor maken. Ik maakte vroeger zonnekindpoppen voor mijn jongens die werden Arie ofzo genoemt . Toen we onze dochter kregen ging ik helmaal los. Alles roze natuurlijk . Dus ik begrijp je heel goed hoor. Ga maar lekker los... Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, zeg...Nou, zo goed kan ik het echt nog niet. Ik ga nu voor het eerst iets maken met een rits...hihi...

    Leuk om je te volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk dat je me laat weten wat je vindt!